بازدید دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بازدید دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
1401-04-30
509 بازدید

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز 30 تیر ماه 1401 از شرکت سامان داروی هشتم بازدید و از نزدیک ظرفیت ها و توانمندی های این شرکت را ارزیابی کرد.

دکتر بهرام عین‌اللهی صبح امروز 30 تیر ماه 1401 در بازدید از خط تولید شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم، زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی اظهار کرد: در سامان داروی هشتم فاکتور هشت  مورد نیاز بیماران هموفیلی تولید می‌شود که نیاز دارویی کشور را تامین می‌کند و با توجه به این ظرفیت و توانمندی، باید گفت این شرکت داروسازی، از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر عین‌اللهی با اشاره به فعالیت شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم در حوزه تولید اولین فاکتور هشت انعقادی نوترکیب ایرانی نیز گفت: دو شرکت ثامن و سامان داروی هشتم همچنان جای پیشرفت در حوزه داروسازی کشور را دارند و می‌توانند با گسترش توان و امکانات خود، گام‌های اثرگذار بیشتری در برطرف کردن سایر نیازهای دارویی کشور بردارند و امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت‌های روزافزون این شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی باشیم.

وی با اشاره به برخی از پیشرفت‌های کشور در حوزه صنایع دارویی با وجود تحریم‌ها خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخل، یکی از مهمترین سیاست‌های دولت است چنانکه در تلاش هستیم تا تولیدکنندگان دارو بتوانند علاوه بر تأمین نیازهای مردم کشور، بازارهای منطقه را نیز بدست آورند.

برچسب‌ها: