تجلیل از شرکت سامان داروی هشتم در حوزه پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی

تجلیل از شرکت سامان داروی هشتم در حوزه پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی
1402-09-08
191 بازدید

در سومین همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی، شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم به عنوان شرکت برتر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی شد.

تجلیل از شرکت سامان داروی هشتم در حوزه پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی

در این همایش که با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جمعی از مسئولان کشوری و لشگری و همچنین مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، از دکتر سیداحمد مهاجری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم به پاس فعالیت‌ها و اقداماتش در حوزه علم و فناوری با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.
شرکت سامان داروی هشتم با انجام اقداماتی از جمله تهیه و تنظیم پروتکل‌های ارزیابی ریسک و مدیریت بحران، شناسایی خطرات و بحران‌های شرکت با اولویت‌بندی دوران‌ها، تنظیم سناریو و برنامه‌ریزی برای اجرای مانور براساس سناریوی مطرح شده، موفق به کسب این رتبه برتر شد.
همچنین در این راستا می‌توان به اقدامات دیگری نظیر تشکیل و ساماندهی تیم واکنش سریع، بازرسی‌های دوره‌ای، هماهنگی و تشکیل کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت و تهیه و تنظیم دستورالعمل و چک لیست‌های مرتبط با این امر اشاره کرد.
شایان ذکر است، شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم از جمله شرکت‌های داروسازی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که فاکتور هشت نوترکیب انسانی با عنوان «سافاکتوAF»، از مهم‌ترین محصولات تولیدی آن به شمار می‌آید.