بیست و پنجمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی

بیست و پنجمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی
1402-07-16
214 بازدید

با میزبانی شرکت فرش آستان قدس رضوی، بیست و پنجمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی برگزار شد.

بیست و پنجمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی

به گزارش اداره ارتباطات و رسانه، در این مراسم که صبح امروز یکشنبه ۱۶مهرماه در محل شرکت فرش آستان قدس رضوی برگزار شد علاوه بر تقدیر از زحمات قریب به سه سال سید احمد هاشم آبادی در کسوت مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بنیاد بهره‌وری موقوفات از برگزیدگان چهارمین جشنواره روابط عمومی های آستان قدس رضوی تجلیل شد.
جشنواره محصولات روابط عمومی های آستان قدس رضوی با هدف ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی های مجموعه های مختلف آستان قدس رضوی امسال در قالب 7 بخش رسانه های کاغذی، مولتی مدیا، هدایا و سوغات، تندیس و لوح، بسته بندی، مطالعات و نظرسنجی و تبلیغات محیطی برگزار شد و بیش از 400 اثر در آن ارزیابی شد.
در بخش تولید محتوا موسسه جوانان آستان قدس رضوی رتبه اول، دانشگاه امام رضا رتبه دوم و آفرینش‌های هنری و شرکت فرش آستان قدس رضوی به طور مشترک رتبه سوم را کسب نمودند.
در بخش رسانه‌های کاغذی شرکت فرش استان قدس رضوی رتبه اول و آفرینش‌های هنری رتبه دوم، در بخش هدایا و سوغات مرکز قرآن کریم رتبه اول آفرینش‌های هنری رتبه دوم و مرکز امور بانوان و خانواده رتبه سوم را اخذ نمودند.
در بخش بسته‌بندی شرکت کسب و کار رضوی رتبه اول شرکت به نشر رتبه دوم و در بخش مطالعات موسسه فرهنگی و بقاء متبرکه رتبه سوم و در بخش تبلیغات محیطی موسسه آفرینش‌های هنری رتبه اول را کسب نمودند.
در این مراسم داوران چهارمین جشنواره محصولات روابط عمومی نیز به بیان نقاط قوت و ضعف آثار دریافتی پرداختند.
در پایان مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی از مراحل مختلف تولید فرش در شرکت فرش آستان قدس رضوی بازدید کردند.